2012年6月26日 星期二

愛上手工皂... 源起


愛上手工皂... 源起


.
大約四年前因朋友介紹第一次接觸手工, 可說是一見鍾情.
.
自己皮膚屬於混合性, T字位油, 兩邊臉頰又乾, 而且有點敏感. 但用了手工皂後感覺真的好好, 洗臉後感覺清爽乾淨, 又不會造成肌膚緊繃與乾澀.
.

 
妹妹的皮膚屬於敏感性, 皮膚較薄弱, 所以容易因皮膚敏感而引起面紅. 我自己用了手工皂約三個月後, 都有信心介紹給妹妹, 而她用過後亦覺得好好, 所以我們都改用手工皂洗臉了.
.
(而且比較我們之前用的專櫃品牌洗臉產品便宜呢!)
.
除了洗臉, 我們亦轉用了手工皂洗澡, 我覺得用手工皂洗澡比梘液好, 洗澡後不會乾燥, 尤其秋冬天更明顯, 我比較懶去塗抹潤膚露的, 但洗澡後皮膚亦不會覺得痕癢.
.
之後我就自己上堂學做手工皂, 就更加愛上了~~
.


.
因為想同希望其他人分享手工皂的好處, 所以當朋友生日, 聖誕新年, 都會做一些送給朋友.
.
不少朋友用過喜歡都會請我再做呢~
.

沒有留言:

張貼留言